Відкриті уроки

15 березня 2023 р.  провела відкритий урок виробничого навчання в групі № 17 з професії «Секретар керівника (організації, підприємства, установи) на тему: Оформлення номенклатури справ,  модуль СК3: оформлення організаційно-розпорядчої документації, документів особового складу, підмодуль СК3.7: організаційна робота з документами.

Методична мета уроку: методика організації роботи в групах та комунікація здобувачів освіти під час виконання практичного завдання.
























23 листопада 2021 р. майстер в/н Боднарь Олеся Драгошівна провела відкритий урок виробничого навчання в групі № 17 з професії «Фотограф (фотороботи» 3 (третього) розряду на тему: модуль № 1: Освоєння процесів та різних видів фотозйомки. Тема уроку № 9: Робота в режимі пріоритету витримки та вибір ISO.

Методичною метою уроку було використання інтерактивних методів та інноваційних технологій  під час всіх етапів уроку.



 




ПЛАН УРОКУ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ

 Група № 17, другий курс

Урок проводить майстер в/н: Боднарь О.Д.

Модуль № 1: Освоєння процесів та різних видів фотозйомки.

Тема уроку № 9: Робота в режимі пріоритету витримки та вибір ISO.

                                                                       НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНА МЕТА:

Навчальна мета: ознайомитись з витримкою та ISO, їхніми характеристиками та навчитись фотографувати у пріоритеті витримки та вибирати ISO відповідно до виду фотозйомки.

Виховна мета: виховувати в здобувачів освіти бережливе відношення до обладнання і майна училища.

Розвиваюча мета: розвивати навики творчого відношення до праці.

Матеріально-технічне і дидактичне оснащення уроку: комп’ютерний клас, матеріали письмового інструктування у вигляді презентації (за  посиланням у застосунку Quizziz), картки-запитання, особисті гаджети  здобувачів освіти, фотокамери, штативи, аксесуари для роботи з витримкою, бланки самооцінювання.

Методична мета: використання інтерактивних методів та інноваційних технологій  під час всіх етапів уроку.

ХІД УРОКУ

1. Організаційна частина – 3 хвилини:

1.1.         Перевірка зовнішнього вигляду здобувачів освіти.

1.2.         Перевірка присутності здобувачів освіти.

1.3.         Перевірка готовності робочих місць до початку уроку.

 2. Вступний інструктаж – 40 хвилин:

2.1.     Повідомлення теми та мети уроку.

2.2.   Актуалізація опорних знань здобувачів освіти:

2.2.1.  вправа «Співставлення» у застосунку WordWall (за посиланням або за QR-кодом), (додаток № 1).

2.2.2.  вправа «Лото» (кожен здобувач освіти дістає картку-запитання та відповідає на нього), (додаток № 2).

2.3.         Пояснення нового матеріалу (з послідовним закріпленням у формі тестів в інтерактивній презентації) , (додаток № 3):

2.3.1.  основні прийоми роботи з витримкою;

2.3.2.  використання ISO у різних видах фотозйомки.

2.4.          Закріплення нового матеріалу:

2.4.1.  гра-вікторина у застосунку Quizziz (на смартфонах або на ПК), (додаток № 4):;

2.4.2.  перегляд мотиваційного відео.

2.5.   Доведення до здобувачів освіти норм часу та критерій оцінювання при виконанні практичної роботи (додаток № 5):

2.6.   Пояснення вимог з охорони праці.

 3.     Поточний інструктаж – 5 год.

3.1.   Організація робочого місця.

3.2.   Самостійна робота здобувачів освіти:

3.2.1. робота з матеріалами письмового інструктування (інтерактивна презентація);

3.2.2. фотозйомка рухомих об’єктів, сипучих речовин в пріоритеті витримки;

3.2.3. визначення розміру витримки в залежності від сюжету зйомки;

3.2.4. малювання світлом при встановленій довгій витримці та вибір ISO;

3.2.5. обробка відзнятого матеріалу;

3.2.6. удосконалення процесу зйомки та прийомів фотографування.

3.3.   Цільові обходи робочих місць майстром в/н:

3.3.1. контроль за індивідуальною діяльністю здобувачів освіти;

3.3.2. контроль за виконаннями вимог охорони праці;

3.3.3. індивідуальний інструктаж на робочому місці;

3.3.4. видача додаткових завдань найбільш встигаючим здобувачам освіти;

3.4.   прийом та оцінювання виконаної практичної роботи.

 

4.      Заключний інструктаж – 7 хвилин.

4.1.   Підведення підсумків уроку, аналіз допущених помилок та методи їх усунення.

4.2.   Повідомлення балів здобувачам освіти.

4.3.     Повідомлення домашнього завдання із використанням застосунку  Wizer.me

(додаток № 7).

4.4.         Прибирання робочих місць і навчального кабінету.

Майстер в/н                                                                        Олеся БОДНАРЬ







Виконання практичної роботи здобувачами освіти та її результати

Практична робота

1.     Сфотографувати:

1.1.         воду у крані так, щоб:

·          було видно кожну крапельку окремо

·          потік води злився в єдину лінію

1.2.         суху сипучу речовину (крупу) так, щоб:

·        було видно кожну крупинку окремо

·        потік крупи злився в єдину лінію

1.3.         провести спортивну фотозйомку (урок фізичної культури у спортзалі)

1.4.        сфотографувати дерево на вулиці через вікно, вірно налаштувавши параметри камери та монетку у фотомайстерні.

2.     Описати параметри камери при двох видах фотозйомки та порівняти зображення за допомогою графічного редактора і по можливості виправити власні неточності у експозиції.

3.     Оформити звіт, вставивши власні фотозображення та параметри на яких вони були зроблені та здати його майстру в/н.

 

Термін виконання практичної роботи – 5 годин.

 

Критерії оцінювання:

1.     Проведення фотозйомок:

1.1.        на короткій витримці – 2 бали

1.2.        на довгій витримці – 2 бали

1.3.        фото дерева через вікно – 2 бали;

1.4.        фото монетки у фотомайстерні – 2 бали

1.5.        спортивна фотозйомка – 2 бали

2.     Оформлення звіту – 2 бали.












Немає коментарів:

Дописати коментар