15 березня 2023 р. провела відкритий урок виробничого навчання в групі № 17 з професії «Секретар керівника (організації, підприємства, установи) на тему: Оформлення номенклатури справ, модуль СК3: оформлення організаційно-розпорядчої документації, документів особового складу, підмодуль СК3.7: організаційна робота з документами.
Методична мета уроку: методика організації роботи в групах та комунікація здобувачів освіти під час виконання практичного завдання.
23 листопада 2021 р. майстер в/н Боднарь Олеся Драгошівна провела відкритий урок виробничого навчання в групі № 17 з професії «Фотограф (фотороботи» 3 (третього) розряду на тему: модуль № 1: Освоєння процесів та різних видів фотозйомки. Тема уроку № 9: Робота в режимі пріоритету витримки та вибір ISO.
Методичною метою
уроку було використання інтерактивних методів та інноваційних
технологій під час всіх етапів уроку.
ПЛАН УРОКУ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ
Урок
проводить майстер в/н: Боднарь О.Д.
Модуль № 1: Освоєння процесів та різних
видів фотозйомки.
Тема уроку № 9: Робота в режимі пріоритету витримки
та вибір ISO.
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНА МЕТА:
Навчальна мета: ознайомитись з витримкою та ISO,
їхніми характеристиками та навчитись фотографувати у пріоритеті витримки та
вибирати ISO відповідно до виду
фотозйомки.
Виховна мета: виховувати в здобувачів освіти
бережливе відношення до обладнання і майна училища.
Розвиваюча мета: розвивати навики творчого відношення
до праці.
Матеріально-технічне і
дидактичне оснащення уроку: комп’ютерний клас, матеріали письмового інструктування у вигляді
презентації (за посиланням
у застосунку Quizziz), картки-запитання, особисті гаджети здобувачів освіти, фотокамери,
штативи, аксесуари для роботи з витримкою, бланки самооцінювання.
Методична мета: використання інтерактивних методів та
інноваційних технологій під час всіх етапів
уроку.
ХІД УРОКУ
1. Організаційна частина – 3 хвилини:
1.1.
Перевірка
зовнішнього вигляду здобувачів освіти.
1.2.
Перевірка
присутності здобувачів освіти.
1.3.
Перевірка
готовності робочих місць до початку уроку.
2.1. Повідомлення теми та мети уроку.
2.2. Актуалізація опорних
знань здобувачів освіти:
2.2.1. вправа «Співставлення» у застосунку WordWall (за посиланням або за QR-кодом), (додаток № 1).
2.2.2. вправа «Лото» (кожен здобувач освіти
дістає картку-запитання та відповідає на нього), (додаток № 2).
2.3.
Пояснення
нового матеріалу (з послідовним закріпленням у формі тестів в інтерактивній презентації) ,
(додаток № 3):
2.3.1. основні прийоми роботи з витримкою;
2.3.2. використання ISO у різних видах
фотозйомки.
2.4.
Закріплення нового матеріалу:
2.4.1. гра-вікторина у застосунку Quizziz (на смартфонах або на ПК), (додаток
№ 4):;
2.4.2. перегляд мотиваційного відео.
2.5. Доведення до здобувачів освіти норм
часу та критерій оцінювання при виконанні практичної роботи (додаток № 5):
2.6. Пояснення вимог з охорони праці.
3.1. Організація робочого
місця.
3.2. Самостійна робота здобувачів
освіти:
3.2.1. робота з матеріалами
письмового інструктування (інтерактивна презентація);
3.2.2. фотозйомка рухомих
об’єктів, сипучих речовин в пріоритеті витримки;
3.2.3. визначення розміру витримки
в залежності від сюжету зйомки;
3.2.4. малювання світлом при
встановленій довгій витримці та вибір ISO;
3.2.5. обробка відзнятого
матеріалу;
3.2.6. удосконалення процесу
зйомки та прийомів фотографування.
3.3. Цільові обходи робочих
місць майстром в/н:
3.3.1. контроль за
індивідуальною діяльністю здобувачів освіти;
3.3.2. контроль за виконаннями
вимог охорони праці;
3.3.3. індивідуальний інструктаж
на робочому місці;
3.3.4. видача додаткових завдань
найбільш встигаючим здобувачам освіти;
3.4. прийом та оцінювання
виконаної практичної роботи.
4.
Заключний інструктаж – 7 хвилин.
4.1. Підведення підсумків уроку, аналіз
допущених помилок та методи їх усунення.
4.2. Повідомлення балів здобувачам освіти.
4.3. Повідомлення домашнього завдання із використанням застосунку Wizer.me
(додаток № 7).
4.4.
Прибирання
робочих місць і навчального кабінету.
Майстер в/н Олеся БОДНАРЬ
Практична
робота
1.
Сфотографувати:
1.1.
воду у крані так, щоб:
·
було видно кожну крапельку окремо
·
потік води злився в єдину лінію
1.2.
суху сипучу речовину (крупу) так, щоб:
·
було видно кожну крупинку окремо
·
потік крупи злився в єдину лінію
1.3.
провести спортивну фотозйомку (урок
фізичної культури у спортзалі)
1.4. сфотографувати дерево на вулиці через
вікно, вірно налаштувавши параметри камери та монетку у фотомайстерні.
2.
Описати параметри камери при двох видах
фотозйомки та порівняти зображення за допомогою графічного редактора і по
можливості виправити власні неточності у експозиції.
3.
Оформити звіт, вставивши власні
фотозображення та параметри на яких вони були зроблені та здати його майстру
в/н.
Термін
виконання практичної роботи – 5 годин.
Критерії оцінювання:
1.
Проведення фотозйомок:
1.1.
на короткій витримці – 2 бали
1.2.
на довгій витримці – 2 бали
1.3.
фото дерева через вікно – 2 бали;
1.4.
фото монетки у фотомайстерні – 2 бали
1.5.
спортивна фотозйомка – 2 бали
2.
Оформлення звіту – 2 бали.
Немає коментарів:
Дописати коментар